dålig uppdatering, förlåt!

förlåt, men är så mycket just nu.. är ju helg nu & man gör så mycket annat.
Idag så vaknade jag typ halv 8? somna om såklart! vaknade typ, 5 i 8. Goodluck med att hinna då -.- kom till skolan vid halv 9 typ. Sen så slutade vi typ kvart i 3. så stanna jag på skolan med bästa ;) så gick jag & emma norbäck till pizzan och käka, hihi tjockisar. men vadå? det är ju helg så vafan! :D :D
Sen så drog vi till henne, gjorde allt och inget, sen gick vi ut och gick.. LÅNGBITEN vill jag lova dig! trött och frysen efteråt. Brrrrrrrr! gick tillbaka till emma, packa och fixa. halvsov gjorde jag också! så jävla trött nu för tin :o
så gick vi hem till mig tillslut. nu har vi bara kollat på andra avenyn och gkort ingenting, så nu ska vi sätta på en film och bara mysa! Pussar&kramar
/eran elin

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0