BULLSHIT!

Paolo roberto har gått på en närv som gör att jag hatar han för resten av mitt liv nu..

Hej. Idag vaknade jag hos norbäck. så åt vi frulle, sen gick jag hem. riktigt härligt väder idag ju :) sen har jag typ "städat" hela dan. tss, så har min älskade spotifyn lista dött så fick jag tillbaka den av sam, så typ funka den inte? :( så jag har suttit hela dan och försökt göra en ny "likadan" men aja, den blir väll som den blir ;) kan länka den senare.. men ikväll är det ju wallander ju! WOHO, men det är ju istället för johan falk.. så då är det inte så kul. joel kinnaman är ju högpunkten på veckan, men nejnej.. sen har jag suttit och provoserats av paolo roberto när han SÅGAR feminismen?! alltså ursäkta men kan man få mordhota en sån blåst människa utan att få farbror blå efter sig? skulle inte ha nått emot det i alla fall..
sen har jag ju också suttit och lyssnat på MASSA musik idag som alla andra dagar :D & suttit och skrattat och hållt med magnus betnér i allt han säger i debatter samt "stockholm live" shit, han är min kung! ala som inte hört låten  här har ni "spotify länk till låten" och youtube länk. Njut av all sanning som dom försöker få fram i låten.. tänker på sommar 09 när jag hör den låten btw, satt jämt och dunka den i bilen :) Men i alla fall. nu ska jag sluta fördriva er "livstid" med min blogg ;) men ni tvingas inte att läsa den soooooo? Juste ska nog kila in t tv rummet där det sänds bingolotto . tråkigare liv lär man leta efter :D

PUSS & KRAM ALLA RANDOMS

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0