BRB SKUMMBAD!

Dagens outfit; Svarta tights(från jc), mörkgrå cardigan(från gina tricot), Svart linne(från gina tricot), randig topp(från gina tricot), blått hjärt-halsband(från guldfynd), armband(från gina tricot).. Övrigt; Håret uppsatt i hässvans(hur man nu stavar^^?)
 suddigbild, yes i know!

/ By the way, vi fick våfflor hos emma. GOTT!
- hirschen kom till emmsan också fan! Kul att se henne, har inte träffat henne på ett tag :)

Kom hem från Emma vid 7 halv 8? Så köpis, sen så hem, satt mig här, ladda övar bilder från kameran. Sen åt jag. Nu sitter jag här, ska kila iväg och tappa upp ett bad, för nu ska jag skummbada med ljus, musik och varmtvatten :D :D :D :D Avensjuk??? ;) I KNOW YOU LOVE MEEEEE!.. HEHEHEHEHEHEHEEEE
PUSSAAAAR

LÄSARNAS ORD
Postat av: Anonym

skitfin header gumman. :D

haha lägg inte upp nån av dom bilderna DUVET.

innan jag har kikat :D

älskardig. du&jag till döden.



KOM I MORGON

2010-01-21 @ 16:27:33
Postat av: elin

gumman, de va skit kul att se dig med :):) EMSAN HAHAHA. fan va rätt:D hehe.. älskar er tjejer. emsan varför får hon inta lägga ut dom bilderna DUVET? ;) hehe närå älsklingar!

2010-01-21 @ 18:28:52
URL: http://elinhirsch.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0