battla mig, du får en smäll på käften!

Kvällen igår var väll trevlig.. Haha! lite rutten men ;) sov hos issa med emma i alla fall.

Idag vaknade jag,norbäck och issa hos issa vid typ, halv 11? issa skulle iväg på match, så käka frulla, sen drog jag&emma till henne, käkade kyckling&ris! FATTA?? jag åt kött! haha, no more vegetarian.. sen drog vi upp på köpis. jag köpte typ foundation & ett rött diadem. kollade runt lite, hittade lite stuffs jag måste köpa ;) Sen kom mamma och hämta oss. åkte hem, så nu sitter jag här. Ida har ett gäng polare här så kan ju inte kolla på tv i tv-rummet heller -.- så jag får allt ta och städa mitt fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina rum. fint är det sista det är. ser ut som om en komet har störtat här förfan, och jag skojar inte! :o
kommer uopp bilder sen igår&idag nu. Puss då, för jag kommer förmodligen inte uppdatera nått mer om min dag idag. haha, rand0m inlägg.
Liten bildbomb;
|
|
v

Jag orkade inte ladda upp fler.. men vi hade kul, det hade vi :)

LÄSARNAS ORD
Postat av: isabella

elin är inte vegitarian längre!!! :D:D:D:D



riktigt fina bilder! :o

2010-01-24 @ 20:40:10
URL: http://aabsolutisabells.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0