AFTER RAIN COMES THE SUN


Idag fick det bli en väldigt gammal bild på mig när jag åker buss, ja så glad kan man vara då också!
Jag har bestämt mig för att bli nyttig, dvs inte äta godis utom helger(kommer inte klara det men ska försöka..!), inte massa snabb mat lika ofta som det varit förut, då menar jag kanske 1 pizza på en helg, inte som förut, 3 pizzor på en helg... Så det blir av att följa dom här reglerna så gått det går.
Btw, jag ska få ta hål i naveln! :D jihoooo

Jag fick ju i somras, men sen vart jag inflamerad i nått av mina hål i öronen så då fick jag inte ta.. Men jag får nu igen, yes!

Dagens planer är alltså dessa:
- Vakna, duscha(... som har jag redan gjort)
- Klä på mig, fixa mig
- Åka till köpis(med ?)
- köpa lite nya stuffs som jag behöver
- Planera sportlovet
- Sen är jag väll lite fri som jag vill tänker man..

Men vi hörs senare idag när jag fullföljt några av sakerna! Det kommer förmodligen lite bilder sen dagen också, fast ikväll.
Hejdå

LÄSARNAS ORD
Postat av: Anonym

du är söt elin !

2010-01-06 @ 16:35:14
URL: http://linnbrnnnare.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0