with or without

Jag har inte haft tid till att blogga i helgen.

I fredags kväll så käkade jag och emma tacos hos mig och min kusin och hans tjej med bebis i magen var på besök, trevligt. sen skjutsade min kusin hem mig och emma till henne. sen hade jag och snorbäck ett litet SPA hos henne, vi badade skumbad, hade ansiktsmask och sen så kollade vi film och åt chirre...men inge dirre.

Sen så vaknade vi på lördagen och vi klädde på oss och så, sen kom mamma och hämtade oss och så åkte vi till stan så klippte jag mig, har typ inte en sliten topp nu.
fast det vart kort..men ändå!
åkte vi buss till köpis, så käkade vi på ikea, sen åkte vi vidare till emma. sen hämtade mamma mig hos emma, jag åkte hem, gjorde ingenting, sen så gick en propp på övervåningen vilket betyder INGEN STRÖM PÅ ÖVERVÅNINGEN.
så datan stängdes av!

sen så åkte jag med carro till snorbäck för ida vart hämtad så jag åkte med dom.
Så bakade vi kladdkaka, åt ostkrokar,chirre..ingen dirre. och så kollade vi skräckfilm, ni anar inte hur jävla rädd jag var. usch.

så vaknade jag och emma vid 11 typ. så käka vi godis sen frukost sen kom mamma och hämtade mig. så nu är jag hemma och ska städa mitt rum. fyfan vad hämskt och jobbigt. + att jag sitter och töjer mitt öra ännu mer, jag pressar en 4a nu!

vi hörs
   
längtar till sommarn ;>


LÄSARNAS ORD
Postat av: bellaolsson

stekarbrillor äger ! =D

2010-02-21 @ 14:17:47
URL: http://bellaolsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0