when the time had lost something

Tja..Idag vaknade jag typ 20i7, fixade mig och tog bussen till skolan, så gick jag typ askort tid i skolan för jag mådde as illa, kändes som om jag skulle spy ett tag. så jag gick till mormor och mamma hämta mig där.. så åkte vi hem, så har jag smsat typ hela dagen med karlsson som också gick hem från skolan, hon har typ feber stackarn :/ så kollade jag,ida och mamma på "jakten på lycka". Så grymt fin film, i love'd it! ett grymt bra filmtips, även fast man kan tänka lite såhär.. vissa har det värre? men han visar verkligen att det går om man kämpar på. så ett + där till manusförfattaren. och han filmen handla om är en klippa.
jaja.. sen åt vi fruktsallad och sånt med blodgrapefrukt i...mumms!! så nu plockade jag i och ur diskmaskinen och plockade av diskmaskinen medans mamma skjutsade iväg ida på körlektion(ett snäpp närmare körkortet.. jihoo!), och mamma ska köpa max till mig. gryyyymt gott! kan knappt vänta ;)

Allmänt då.. Jag sitter på idas laptop, orkar inte gå in på mitt rum, just nu hatar jag stationära datorer..hmm.
Men nu ska jag nog sätta på en ny film för just nu på svt1 går det nån 50tals skitfilm.. fattar inte vad dagens tv är?
+ att jag är på grymt dåligt humör och har vart det dom senaste dagarna.. humörsvängningar som spökar, nej! de gillar vi inte, då får man bara grymt irriterade kompisar efter sig.. så det är inget jag tycker om.

hejdå


LÄSARNAS ORD
Postat av: Anonym

hehe. synd om oss sjuklingar tycker jag.

men jag hade typ inge feber. ska försöka orka ta mig till skolan i morgon:)



älskar dig<3

2010-02-09 @ 15:26:25
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0