WAZZZZZZZUP?!

wazzup? jag har jalf superont i min svanskota. kan knappt gå,stå,sitta resa mig upp! fan vad inte kul de är..

hade trevligt igår. käkade på natti natti med brudarna(..och adde) på förmiddagen. har vart ganska trött och så. sov knappt nånting inatt?! jaja, sen gick jag&isabell hem till henne och sov i varje fall(men vaknade varje halvtimme av att mobilen rang-.-)
- schööönt, säger jag bara såhär rakt ut!

duscha när ja kom hem, och käkade. ska vara med brudarna ikväll. nicenice.

men hörs på mobilen?!
kyss

juste... jag ska plugga under lovet. matte, hihi. nu ska jag bli bra i skolan så jag får ett soft jobb! de har jag bestämt... typ (a)

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0