torsdag

Hallå läsare. Vad grymt dåliga ni har blivit på att kommentera egentligen?! Min statistik bara sjunker.. Är bloggen så dålig..? Ni får helt enkelt svara på den här enkla frågan nu.. Ska jag ta bort bloggen, är detta inte min grej? Eftersom ingen verkar läsa den..

Idag har jag vaknat många gånger.hehe, Fast jag gick upp typ kvart i 1. jag drömde en så grymt wierd dröm! Fast jag antar att det måste legat något bakom den.. För det handlade om saker jag kanske borde lära mig av.

Jag har käkat massa bullar och mackor och mamma kommer hem strax med maxxxx, jag är tjock nu :))
Jag har alsooo look at the OC. Snart kollat slut säsong 1 :D :D :D

musik, bästa musik. just nu är detta det bästa

låten börjar efter ca 5sek.

Bang bang ,
He shot me down, bang bang
I hit the ground , bang bang
That awful sound, bang bang
My baby shot me down..


nu ringde mamma och fråga vad jag villa ha för nått ;) delifreshhhhhhh chicken is tha shit!

LÄSARNAS ORD
Postat av: Syster Anna

Äter du kött?

2010-02-18 @ 18:03:33
Postat av: ELINSKALK

Ja. Jag har börjat äta kött.

2010-02-18 @ 18:17:31
Postat av: Syster Anna

Varför? Du sa att du aldrig skulle kunna tänka dig att göra det igen?

2010-02-18 @ 23:55:30
Postat av: Syster Anna

Har du blivit påverkad av någon annan eller är det din vilja som du egentligen alltid har velat?

2010-02-18 @ 23:56:04
Postat av: Syster Anna

Att njuta av att æta en annan levande varelse alltså, fast man egentligen inte behøver.

2010-02-19 @ 15:18:35
Postat av: ELIN

Jag vet..Men jag har inte påvekats av någon. Jag har inte alltid velat. Men jag ville ha en lite mer varierad kost. Det blev så likadant hela tiden. Qourn, soja och sånt... Nu kan jag ju variera mellan kött och vegetariska alternativ. Sluta, jag har valt detta nu. Nu är det ju du som försöker påverka mig? Märker du inte det?

Allvarligt, det är jag som valt detta. INTE du!

Jag ville ha en varierande kost SOMSAGT punkt slut

2010-02-19 @ 17:03:53

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0