thinking of you..


Slänger in en EGO-facelook ;)
Kuuuuul att amn skrev ett SUPER långt inlägg och allt försvann så lär skruva om de :(

HALLÅ ALLA SUPERSÖTA SMULTRON!
Idag var det ju skola som vanligt, ganska slapp dag ändå.. vikarier för lise-lott, SKÖNT ATT SLIPPA HENNE.. ^^
I alla fall så efter skolan vare ju lite värre att ta sig hem till mormor för att vissa personer kastar en i snön varje sekund! Så fort man kommer upp så äre bara ner igen -.- inte kul att frysa.

Kom hem till mormor tillslut! fixa mig, gjorde lite svenskaläxa.. sen kom ida, så jag, mormor och ida gick till bussen till stan och så åt vi med släkten på en resturang som heter typ "akropolis". min moster fyller ju 55 idag så vi firade ju henne.. GRATTIS :D det var SKITGODMAT! astrevlig kypare, haha han dissa mig hela tiden. sällan alla dissar mig.. -.-

Efter maten så åkte vi hem, det var verkligen trevligt att vara där. så kom hem för typ 40 min sen. ida får skicka bilderna från sin kamera sen :) men nu ska jag göra nått annat! slänger väll in bilderna om nån minut eller så. puss so long ♥

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0