TAKE A MINUTE

spotify länk: K'naan – Take A Minute
och youtube länk: K'naan - Take A Minute

lyssnar på den nuja :D störtskön. älskar k'naan. kommer ihåg "in the beginning" med han. haha, lyssnade jämt när ja va mindre.

har kommit på vilken cpsida bilddagboken.se är. jag kommer därför typ aldrig logga in där. kommer väll inte låta bli, men de blir väll mest facebook och bloggen liksom... jag orkar inte med hur många sider som helst. + att bilddagboken bytt utseénde nu och jag tycker de är ganska jobbigt utseénde. så...

vi hörs på andra sajter än bilddagboken.se helt enkelt!

nu är det också så att TYDLIGEN EN VISS LINNEA ENGVALL ÄR GLAPP i sin käft!
hon har fixat så jag och mina kompisar ska bli nerslagna av folk nu tydligen?! säger... "lycka till!" jag anmäler er om ni rör mig. serri, jävla äckliga ******
fan vill dom omogna ungarna? :'D
bryr mig faktiskt inte...
jag är inte personen som tycker de lönar sig att slåss. klart ja försvarar mig om dom går på hårt. men ja är rätt lugn näre gäller ;)

idag var det skola. hann klart med svenska uppgiften! slipper det på lovet. känns skönt att säga det här ("jag är stolt över mig själv") nu.
efter skolan hämta pappa mig. får damp på snön. så kallt och alla snömular en! äckel .

så jag har käkat och så :)

får se vad som blir av senare

hörs

LÄSARNAS ORD
Postat av: liinnéa boström

helt klart1 (;

2010-02-26 @ 17:34:51
URL: http://liinneabostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

"anmäler er om ni rör mig. serri, jävla äckliga ******

fan vill dom omogna ungarna? :'D"

"bryr mig faktiskt inte"



Du säger att du inte bryr dig, varför ska du då anmäla dom?

2010-03-02 @ 15:09:24

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0