pippi långstrump

(ang rubriken. inga kommentarer)

hallå där.
idag så vaknade jag tjugo i 7 och duschade. skönt att duscha på mornarna!
I alla fall så var det skola sen, inget speciellt som hände då.. efter skolan gick jag och isabell till henne, sen tog vi bussen till stan, jag köpte ny öronuttöjning, 4mm ;) snygg! men får se om jag säljer den.. såg lite väl tjock ut :s
så gick jag coh isabell till skönhetssalången på söder och hon färgade sina ögonbryn och vi mötte upp A-K , hon skjutsa hem oss. så kom mamma och hämta mig, vi drog till mackmya grillen, jag käka kebabtallrik. mumms
sen hem då. så vare nå busungar som busringde ungefär 24/7 tss, töntar.

så packa jag så åkte jag till issa, kom nyss hit. så nu ska vi väll chilla ett tag får se vad som händer ikväll.. kommer väll lite socialt folk hit förhoppningsvis, annars somnar jag och issa nu tror jag :D trötta som fan.. en lång skolvecka vafan!

men ska kila och kolla vart isabell tog vägen ? haha. puss

LÄSARNAS ORD
Postat av: A-K

Sälj den du tycker jag!!!

2010-02-05 @ 22:52:47

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0