KONRADS KALASKLISTER

hallå där köp blåbär! idag vakna jag tidigt, så stack vi iväg till min kusin som fyllt år och grattade henne och åt fika mymms! sen drog vi till valbo. gick på ikea, sen drog vi till min kusin(fast de var bara hans fru och hans barn hemma) kollade pippi långstrump på rymmen med stina. grym klassiker! och kollade också på nått disney med kalla anka, fast det var vinter på den filmen så den stängde vi av ;) vill inte ha snö längre...

så åkte vi och hämtade syster sen så åkte vi hem igen. nu sitter jag här och ska hoppa in i duschen. isabell kommer soon. om typ 4 min?! får se vad vi hittar på. något kul, de blir det jämt med isabell! :D
puss´tja!

pssssssst....
GRATTIS JULIA HOLMQVIST 14 år föresten!
i love you


LÄSARNAS ORD
Postat av: juliaholmqvist

ÄLSKLINGG!

2010-02-27 @ 17:10:18
Postat av: bellaolsson

jag kommer till dej om 4 min, JIPPPEEEEEEY =D haha :D <3

2010-02-27 @ 17:32:12
URL: http://bellaolsson.blogg.se/
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

SV: ehehe okej :D ja men de är soft!:d

2010-02-27 @ 19:46:46
URL: http://issabellek.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0