jag klarar mig verkligen inte utan musiken

det som är den sista puzzelbiten som ska sitta på plats för att jag ska må bra.

Sitter på en strandkant i shorts och en stor skön t-shirt och har ett par najsa brillor mitt i sommarn, solen steker på min solbrändakropp. har hörlurar och bra musik dunkar(it must be promoe almost..), har en schysst kompis man kan diskutera med om allt och den personen har samma åsikter som en.. och jag äter en magnum mandel. där har ni mig som lyckligast!
dygnerunt.
jag vill bara att det ska bli sommar, så jag kan uppfylla allt det där. jag vill vara lycklig, just nu sitter jag på mitt rum, lyssnar på musik är sugen på glass och är sugen på en riktigt stekig sommar!

because the music the music the music, is my drug!



DAGENS LÅT ÄR LÄTT:


LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0