jag är mig själv. stolt för den jag blivit och är.

sommras/höstas           vs.                    vinter/vår


Oj så förändrad man kan se ut i ljust till mörkt hår.. Men jag har alltid varit stolt över mig själv, även fast jag haft perioder jag önskar jag kunde rätta till och inte är så nöjd med. Men det är den här personen jag varit och kommer att vara. Jag utvecklas för varje år, får nya möjligheter och nya tankar men är fortfarande mig själv. Jag kämpar på. Jag har alltid varit mig själv och aldrig försökt varit någon annan! Jag är glad att jag är den jag är och ingen annan. Kommer alltid vara stolt över mig själv, oavsett.


Hej allihopa, jag har haft en filosofi-dag skulle man kunna säga. Jag vaknade hos issa tidigt för hon skulle iväg på match. Så dom skjutsa hem mig. Jag har suttit här framför datan sen dess.. Inte har jag gått ut och sprungit heller som jag sa att jag skulle från första början.. Men jag får börja pallra mig ut snart då helt enkelt!
Jag har blivit så provoserad av folk som klagar på mig idag, haha. Faktum är att jag egentligen inte tar åt mig för jag vet att jag bara är mig själv och inte tänker ändra på mig för någon annans skull!
Ni kan klaga hur mycket ni vill, gör inte er till bättre personer i alla fall.

Så ikväll kommer lite folk så ska vi ha myskväll. Nice. Säg till ifall ni vill komma, (får inte bli fullt hur men..).
Ska inte dra ut på tiden. Men är så grymt irriterande och arg på "fjortisbloggarna" i Sverige, även om dom inte är seriösa så finns det unga själar som läser och ser upp till dom. Jag vill inte att folk ska ha fel förebilder i ung ålder! Nog snackat. Puss och kram

LÄSARNAS ORD
Postat av: bella u know :)

sv: haha nä, men asså jag menade somna då ;D

eller om du inte tycker att vi ska däcka på fanta exotik/cocacola? ;D hah

2010-02-06 @ 16:46:16
URL: http://bellaolsson.blogg.se/
Postat av: bella u know :)

sv: jamen självklart ;$$$$$ HAHA

2010-02-06 @ 21:04:24
URL: http://bellaolsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0