ghetto gospel

allt har ju någon slags gräns eller hur då?



Hej alla buttra och muntra läsare!
Idag var jag i käraste skolan.. Hade utväcklingssamtal, kuljul. fick i alla fall fram det jag ville ha sagt så. hem till emma efter skolan, eller först gick vi på köpis och handla tuggumi&läppcyl, (0my drugs, serious^^).. så kom vi till emma, tränade, först sprang vi typ 2 km? sen så gjorde vi lite styrka, och så. nice ;) haha men gud så dålig konditon jag har!!! men i alla fall, sen så gjorde vi inte så mycket, skönt ändå efter det där.. så åt vi sen så kom mamma och pappa och hämta mig, så nu har jag duschat, färgat ögonbrynen/noppat och jag ska måla naglarna, kollat på nått humor program med sisela kyle. kanske ska somna till paradise hotal?ska sova i allafall.. I TID för en gångs skull. puss och godnatt då sötnosar!

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0