Fredag, yes äntligen helg!

Äntligen helg! Gud så skönt. & Vet ni vad? ;) Jag ska inte göra nått serskillt långt inlägg idag heller. Haha!
Så idag vaknade jag i alla fall. Har haft en ganska jobbig dag vill jag lova. Pissed off hela dagen. Men någon jag inte tänker uttrycka något större på bloggen.. It's my private life you know.

Jag gick ju i skolan idag. Efter skolan så trippa jag hem till min Isabell. Köpte hårfärg och blekte hennes hår. Fint blev det, fast klart det blev det när jag färgar ;) Käka lite där sen åkte jag hem. Så köpte jag Chirre&Dirre&Thai-mat(jippie) på vägen hem. Så åt jag Thaimaten. Nu sitter jag här, och ska kila iväg och kolla på OC med Me, Myself and I AND C&D. Fan vad skönt, bara jag och chirre&dirre och OC ♥. Bättre slut på en hård skolvecka kan de inte bli ;) Haha. Hård-skolvecka!!!

Trevlig helg! :)

- Just nu sitter jag och lyssnar på OC soundtracks! So fucking good, damn i love it.


LÄSARNAS ORD
Postat av: linni

chirre&dirre (yyyyy)

2010-02-13 @ 15:12:02
URL: http://linnbrnnnare.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0