finns vissa jobbiga stunder i livet, man måste bara kämpa och tackla sina problem.. men det är svårt när man inte har en som hjälper en upp på fötter när man mist det man älskat som mest. jag önskar jag kunde göra det omöjliga möjligt!

Hej alla! imorse gick ja upp rekordtidigt.. typ? gick upp tjugo i 7 i alla fall. fixa mig & åt. sen gick jag till bussen, asså hur ska jag förklara skoldagen? blod,svett&tårar. FAN vad jag vart uppretad då, vissa går ju en på närver man inte visste hade. sen efter skolan så gick jag, emma och sofie till bussen och åkte till köpis. vi köpte; brun utan sol, coca cola, fanta och trocadero såklart ;) ahaha. inte så tjockt va? sen tog jag bussen till skolan, drack colan. så kika jag lite på profil idrotten, men jag gick till bussen sen. åkte hem, så har jag målat naglarna (; hållt på att fixa dom och så.. men jag kan inte måla höger hand? det går verkligen inte ! haha, ida får göra det på mig när hon kommer hem. längtar tills hon kommer, livet blir roligare när jag vet att hon är bara några meter från mig. saknar min älskade syster som bor i norge, ååååh. jobbigt!!! jaja, nu ska jag inte snacka för mycket :) i alla fall så ska jag ta och kila ner och hämta mer läsk. urtörstig och deppig & hungrig på samma gång. lyssnar på lady gaga, och jag dör för jag blir så irriterad för jag hört låten så mycket och för att den väcker så mycket minnen från förr.. nu ska jag byta låt också. shit vad det blev mycket nu, men nu ska jag sluta att skriva innan min blogg blir för jobbig att leva med. haha! rolig jag är. det var det sista jag va.
PUSS, mer uppdaterig ikväll för jag ska städa också.. om jag orkar? :/


LÄSARNAS ORD
Postat av: Anonym

haha tjocka vi e..

tack för att du fick mig på fötter idag.

du betyder mer än vad jag någonsin har ork att beskriva.. (L)

2010-02-01 @ 18:40:15
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0