elins first video-update ever

- fråga inte varför jag körde svart/vitt, vet inte svaret på den frågan själv så..

- kom ihåg att det här var mitt allra första inlägg och att jag inte är van vid att snacka om vad jag gör framför en kamera och det bara är jag.

- youtube är fail jag hatar det -.-

- ignorera att jag smackar och är närvös. vet ju fan inte vad jag ska säga? :o

- oseriöst inlägg iallafall (a)

- jag gör mitt bästa. men fråga inte vad jag håller på med för detta inlägg vart gryyymt fail..


så. nu kan ni titta dååå

LÄSARNAS ORD
Postat av: elinhellman

forstätt videoblogga :D

2010-02-14 @ 20:47:15
Postat av: elinhellman

fortsätt videoblogga :D

2010-02-14 @ 20:47:47

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0