COCAINE

sågrymtskönlåt!


mitt najsiga inlägg från skolan var väll ganska intressant vava? ;) naaaa.
mitt liv går uppochner känner jag nu. orkar inte så mycket.
i alla fall bråkade ja och mina kompisar med nå fjortisar från gävle på våran skola idag, och detta har man hört hela dagen i princip. hela valbo och gävle vet väll om det där nu också?
kulkulkukkul-

efter skolan ska vi inte snacka om. jag orkar inte det. har i alla fall färgat håret nu på kvällen, svartare (y)
blir färga röda slingan i underhåret och i fram sen då. ser fram emot att bli emo i håret. tihihihiiii.

jag vill bara lägga ut på min blogg hur JÄFLA MYCKET jag älskar min syster. säger allt till henne.
måste säga att jag SAKNAR MIN SYSTER som bor i NORGE fucking mycket. åååååh!!!!


paiiiiininmyheart.

jag orkar faktiskt ingenting just nu. vill bara sova och glömma saker....
vi höres-


i love you

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0