DAVID GUETTA FEAT. AKON - SEXY BITCH


y0. idag vaknade jag 20 ÖVER 7?! hur fan lyckas jag ställa klockan på halv 7 och vakna en timme senare? fattar jag verkligen inte?

hela dagen har varit knasiknas. det lovar jag er. typ min no lärare dampa sönder hela lektionen, och jag var kvar aslänge efter jag slutat, jag fick gå in i arbetslaget och snacka med min mentor för jag inte gjort ett skit på no:n tydligen? och jag var med en "sjuk" snorbäck efter skolan och vi gick till soffan och hämta nån lapp om gopshus. JUSTJA
jag har anmält mig till ett läger i gopshur, ska åka snowboard då torsdag-söndag ska ni ha klart för er!

ni brydde er kanske inte men jag längtar som fan i alla fall! KUL SKA DET BLI
tagga tagga tagga tagga

sen hämta ammma mig och jag har nytt ätit. ska väll bara sitta här och chilla typ. sen blir det kolla halv 8 hos mig och bygglov trorja.. OM JAG INTE FASTNAT HÄR DÅÅÅÅH. äsch de visar sah.


vi höres kungar, nej för kung är jag och det finns bara 1 :D


    
look for today, slapp.


mitt rum är ju städat och fint nu i alla fall. nice.
 
fint va??????


LÄSARNAS ORD
Postat av: emma

hhahaha, ofta mastoreh fick damp?:)

haha kul dag älskling

2010-02-23 @ 20:50:19
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0