alla hjärtans dag...

Ja. som alla vet är det ju alla hjärtans dag idag.. Jag tänkte utrycka mig lite angående mina åsikter runt den högtuden.

Alla hjärtans dag är för mig en onödig dag helt enkelt, affärerna köper in massa skit som vi ska köpa bara för att. Och vi slösar en del pengar på skit för en dag som denna? En helt vanlig söndag, ingen betydelse alls? Jag fick en alla hjärtans dag present av pappa idag - ett guldhjärta, halssmycke..
.. men han ville ge det för att påminna om hur mycket vi betyder. Visst! det är gulligt! men alltså.. nej, det är för överskattat. Vissa tycker om den här högtiden men jag tycker det är en ända stor konsumeringsbullchit hela grejen!! Nu har ni fått höra vad jag tycker :)

I alla fall när jag kom hem så hade jag pulsat i lite snö för att komma över järnvägen. Inte så roligt att komma hem och se ut såhär om benen..
 suddigbild jagvet-

men här är i alla fall min söta present :)))


också en onödig grej, men något jag kommer använda defenitivt. så... vad fick ni? ni som nu "firar" alla hjärtans dag?!

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0