you be the prince and i be the princess

heeej
idag vaknade jag och emelie vid halv 11 typ, kollade schoobie doobie doo :D haha, keka frulle sen kom pappa och get me up!
är hemma nu jalf. ska vara med elin linnea och matilda ikväll.. tror jag iallafall.
fint väder vi har idag :):)
och jag har centrerad text ;) drygt vavavava`???
för mig är det de -.-' men jag tycker om att dryga på mig själv, vet fan inte varför, för jag har typ överskottsenergiii och måste typ dryga på MIG SJÄLV. lyssnar för övrigt på coldplay, och jag saknar gamla tider..typ den tiden innan snön bara vräkte ner, då det var frost. då man alltid var ute och hade roligt med vänner.
är den tiden så gott som förbi?!
känns som de...

ska jalf fixa mig lite för jag orkar fan inte blogga meraAAAH.
bellaolsson är inte inne på msn :( tråkigt värre.


VI HÖRS COOLINGAR


LÄSARNAS ORD
Postat av: BÄLLAOLSSON

vafan, är inne på msn nu! :O :( hahaha :D och dunkar sönder snook, livet är underbat med mössa!:o :D:D

2010-04-03 @ 14:43:40
URL: http://bellaolsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0