Today is gonna be the day That they're gonna throw it back to you


vaknade vid halv 8? skynda, ida&pontus skjutsa mig till skolan, men dom sega så ja kom försent -.- missa mentorsskitet. äsch who careeee!?
va en slapppig dag, så efter skolan gick ja till tandläkaren å laga hål där tandtrollen vart & lekt :)
gick aschill actually!
så gick ja till granny, men hon va inte home :( så gick till min kusin ist. där va min kusins barn, min kusin & min moster :D nice. så ja fika där å kika törnrosa med kusinbarnet(bildizzen). sen åkte jag och mitt kusinbarn hem till min moster med min moste, gjorde hemmagjord pizza, nicenice!
sen så kollade vi på teskedsgumman och jag somnade i typ 1 kvart till den xD
så kom mamma och hämtade mig, kom hem. imte gjort så mycket. ska väll sova tidigt ikväll trorja :)
har funderat på att ha någon slags "bloppis" på bloggen... är det någonting ni läsare är intresserade av? så kommentera eller kontakta mig ni som vet min mailadress!
peace 'n' love
/elin

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0