Sweet Misery

you are my sweet little, sweet little misery!

kom nyss hem från moster min :):):)
har ätit gött och umgåts med trevligt folk i 7 h!
fifan

imorgon åker min syster till Norway och hälsar på min äldsta syster. hur fan ska jag klara mig utan henne hela veckan ut? :( hoppas det går fort, eller att jag knappt hinner tänka på det, tjopp så är hon hemma igen!

ska jalf vara på köpis KLOCKAN 12 imorgon.. får inet missa det, för b-rudarna & ja ska köpa tacos sen ska vi bowla sen hyra movie sen drar vi hem till mig och kikar den och äter tacos och myser! sen sover väll asta, emelie och matilda här :)
är fundersam hur vi ska få plats men de löser väll sig ;)

pussar. måste sova känner jag. jag är trött som satan och måste springa iväg och tvätta bort sminket...
tillbaka. men måste sova nu, typ..            peace!

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0