oh heaven is a place on earth !

förlåt för pissdålig uppdate. igår var jag i skolan sen var jag med elin hirsch och emma sen på kvällen var jag med ida, pontus, hanna och matilda :)

idag på förmiddan skjutsade pontus, mig och ida till hanna. så gick jag matilda ida och hanna på stan :) hittade lite grejer så ska köpa't med issa sen nä'r vi ska till stan å shoppa ;)

sen drog dom 2 apkukarna till villastan & vi fick inte följa me -.- så då drog ja & matilda till henne :)
så har vi keka hamburgare, spelat "worm(?!)" hahaha askul :D, sen har vi sjungit (h) hahah, erkänn att vi är lite c00l!?

kanske vi ska va med emma&elin ikväll.. de visar sig. HEHEHEHE aja, puss. kärlek


LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0