LIKE I CARE IF YOU FALL?!

ZitT3r oc|-| ät3R g0d1Z (6) h4h4!
när ja skulle dra ner för att duscha så var min kusins fru&barn här. så skulle mamma iväg med dom så då följde jag med :) vart en tripp i valbo, slutade på owejansson där vi köpte godis och korv :) mumms tyckte min kusins barn!
sen så åkte jag och mamma hem. duschade & satt mig här och gjorde ett exakt sånt här inlägg. sen dampade datan och inlägget försvann åt helvette :( fuck off.
så ska jag ringa emmakarlsson nuja och fråga hure blir ;)
och nu ska ni få lite mysiga kort från igår och idag!
fred&kärlek /pälin
MUNNEN ÄR SEPPE! äh, bjudbild
eric

emma och jag:)
jag, alltid lika cool med brilzzen på dåH
majblomman i år som fick sitta på min tröja :)mycket fin
väldensfinaste gulligaste tjej, plutten min ♥ du ger mig inspiration min lilla glädjespridare. 

LÄSARNAS ORD
Postat av: ttovi

du har jätte fin blogg headern är skit cool!

http://www.bloggtrafik.nu/run.php?id=42661 testa och få flera läsare som kommer älska din blogg!

2010-04-21 @ 15:31:13
URL: http://ttowarroman.bloggplatsen.se

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0