JAG RINGER PÅ DIN TELEFÅÅÅN



hehe, orkar ni vänta längre? :D här kommer min spotify lista som ja alltiidlyssnar på jalf: toplist
:):):):)

hade inte tid eller ork eller nåå att skriva igår. haha
men nu sitter ja här med emma karlsson och lyssnar på LADY GAGAAAAA
haha. men jag, norbäck & karlsson vaknade halv 3 idag ;o
somnade halv 6 typ så :P haha
men de blir LAN hos mig inatt jalf :)

GÖTTAAAAAAAA
cssss i hope ;) + massaaaa chirre&dirre :D
muhaha

JAG OCH EMMA KARLSSON HAR STORSTÄDAT MITT RUM IDAG. BARA OM NI VILLE VETAAA?! ;D

peace/elin

btw, tog 2 nya hål i öronen igår. på mig själv, fast emma körde ett hål haha :)
men jalf herrå:P

LÄSARNAS ORD
Postat av: emma

vi är bääässttt!

fyfan i helvete va ont de gjorde :'(

loveu

2010-04-08 @ 18:33:55
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0