is this the kingdom of days?!

(bildlöstinlägg=tråkigt som ba fän)

jagvaknade hos norbäck, för jag slagga där igår, så gick jag till svedens udde till n&j (några vi känner). där var jalf mamma, ida<3 och farmor. FAN vad jag har längtat efter ida :( har nyss duschat och klätt på mig, ska keka lite snabbt å borsta tänderna, sen så drar jag jalf iväg till köpis och köper en f1 BIG bukett med RÖDA roser till mamma som fyller 50 år imorgon. halleluja va hon är gammal ;);) aja, imorn drar jag + family till sthlm :D om de nu inte blir nån inpullsändring? -.- fuck off then...

aaaaaaaaaja, nu drar jag. för jag tycker bruce springsteen är bäst i världennnnnn, löööööve him!

peace out

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0