ingen skola idag dock...

Glöm INTE att rösa på mig i veckans blogg hos josse.
idag så vaknade jag imorse med världens magvärk! så det blev ingen skola för mig idag. somnade om istället och vaknade någon gång vid 11 av att min moster ringde ;) h4h4
så då klev jag upp, kekade frukost och kikade på film. from hell
har sett den förut så det var inget nytt, men den är fortfarande bra. men lite jobbig i slutet, man blir lite smått irriterad.. se den vettja!

sen så kikade jag på rasen på disney channel ^^^ tss.
just nu lyssnar jag på min älskade promoe och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka upp på köpis och köpa ett par brallor jag la undan på carlings igår.
vad har mina läsare haft för sig idag?! :)
jag har haft en slappslappig-dag (a)

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0