i´m back

ae, jag tycker det är så kul med hiphop att det är liksom en uppdelad genre.
på ena sidan har vi ju dom här väster killarna som har dreads och hampakläder och tycker att djur är det viktigaste som finns, näst efter miljön och allt annat som är skittråkigt. 
och så ska dom sammsas i en genre med dom som är HELT åt andra hållet, folk som har både barn och bilar som heter lexus.
de måste ju vara konstigt också, promoe står och liftar till grammis, han har skrivit nån skylt på papp-kartongen han bodde i i förrgår, och så har han skrivit "grammis" där. osså kommer petter och hämtar upp honom i sin hummerlimosine.
jag får inte den bilden att gå ihop?
hamsterhjulet är ju också intressant. jag vet inte om det går att slippa ur det alltså?!
även om det känns som att man skulle kunna slippa undan om man jobbar kreativt och har lite fria tider, men då har man iallafall alltid en deadline att slåss mot, så det känns ju som att man blir rätt skul ändå..
ytan de är kanske vår religion, det är ju religionens fel att vi blir så jävla knäppa i huvudet, vi har ju levt i flera tusen år i nån religion som fick oss att tro att man ska må skitdåligt i det här livet för att man ska få leva vidare sen.
sen när man inser att man inte kommer få leva vidare sen, då måste man ju fylla det här livet med nånting, då blir det väll yta?! platt mage, platt teve, det är kanske ingen bra lösning, men det är i alla fall en lösning. jag menar jag brukar lösa den med att gnälla på allt&alla, det funkar för mig. eh, hur du ska göra, det har jag ingen aning om!? 
lycka till!
/magnus betnér och elin birgitta skalk som skrev ner allting han sa -.- (y) 

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0