hela tiden, i look back for another

sitter here och kekar glass, har kekat påskbord/påskmat/mat/ what ever you wanna vall it ;) gott var det jalf!

lyssnar sönder p!nk för övrigt.. och johnny cash går på nu :) music music, lovely music...
var på city gross idag också. blev endel handla, bl a hårfärg, så idag blire färga av! goodbye terrable utväxt!!!!! så de blir lugnt ikväll jalf, inte ett skit ska jag göra =) jo, jag ska dra mig ut på en liten promenad, med kameran och knäppa massa med kort. har redan knäppt 68 eg0pictures nu för typ 5 min sen haha. :D

men nu orkar inte mina fingrar skriva mer. armarna gör ont :(
baaaaaaajs.
men ska äta upp påskglassen nuja.

peace 'n' love homies
/ your amigo elin fenitta bark :)

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0