hehehe....nattinlägg, fast jag borde sova ;s

jag hoppade in i duschen, sen gjorde mig iordning för att lägga mig och sussa..
så kommer jag på att FY FÄN VA BJÖRN ROSENSTRÖM SKRIVER GRYMMA LÅTAR! :D
lärde mig "jag har blivit lurad" på 2 min på gitarr av pappa vid halv 12 nu ikväll.. :'D väääldigt simpellåt egentligen men, aja.
så gick ja och la mig. så slog de mig - FAN VI HAR NO PROV IMORN ;o
SNABBADE MIG UPP TILL DATORN. satte mig. gick in på nån wiiierd hemsida. lyssnade talbok på det vi hade prov, talboken var kanske på 30 min, jag lyssnade 4 min ?!(a)
skiiiiiiit samma. fan va jag skiter i skolan känns de som :(
MÅSTE BÄTTRAS
tjarååååååååh.
godnatt!

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0