han väcker minnena från förr...

crazzzzzzzzyyyyyyy
vaknade kanske tjugi i 7, fick skjuts till skolan. så i skolan hände väl inte så mycket, gick till tempo på lunchen å köpte solero typ. så stekte vi lite... schööönt, oja!
efter skolan så pkte jag & alex skolbussen till köpis xd hahah, erics skolbuss. tss. så gick alex hem och jag till ikea, träffa ida, adam å victor där så köpte jag en mjukglass på ikea (a) vafan dom kostar fän bara 5:- där ;)
så gick ja med dom på köpis en stund. sen drog dom å jag gick runt å yra runt i valbo pfft. så mötte jag jalle.. &WILLE  också :D längesen ja träffa han :( aja, nu fick ja träffa han jalf!
sen hämta pappa mig. jävla sepe som inte va kontakt bar i typ 1 timme? ;o aja. så nu är jag hemma, mamma gör pannkakor och pappa är å köper sylt. inte för att jag tycker sylt på pannkakor äre godaste men... haha. 
får väll an seeee vad jag ska göra sen laa. men jag har jalf nyss laddat över bilderna från min kamera nu. så får väll se om de dyker upp nån "bildbomb" eller nån bild då och då i nått inlägg :D
lyssnar f1 mkt på sommar låtar nuuuu. NICE NICE.
summer feelings now<3
peace out homies!
/äLINpÄLIN

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0