du måste va sjuk, sjuk sjuk...

håkan hellström är väll bara för bra eller vad tycker ni? älskar han i smyg jag :)
idag när jag vaknade imorse så hade emma karlsson smsat mig: kolla ut :o
såklart kollade jag ut... skulle jag inte gjort :/ HELA GÅRDEN OCH ALLTIHOP VAR TÄCKT AV ETT NEDRANS SNÖTÄCKE! ååååhåååh :( stackars miiiig..
jag som hoppades på sommarn nuju.
jalf.. skolan rullade på bra idag tycker jag. allt börjar ordna upp sig :)
så efter skolan kollade jag på issas specialidrott sen följde jag med henne hem. vi keka och pratade och gjorde ingenting med hade kul som vanligt. bästavännen min!
sen drog vi upp på köpis och kika, så hämtade mammamig hos henne efter det. 
så drog jag & mamma till affären och så träffa jag amelia där. så vi gick hem till henne för hon bor typ granne med mig. så vi gick hem och pratade nå enormt. så jävla skönt att snacka ut. behövdes. 
sen så va vi hos henne en stund. så gick jag hem sen. 
nu ska ja kila in i duschen. pappa kom hem från norway idag btw. 
GODNATT

LÄSARNAS ORD
Postat av: Elin

var: Ja allt är bara bra :)

Själv?

Tack så mycket ;)

2010-04-23 @ 13:20:23
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: BLENDIS

håkan hellström är kärlek ! :D

2010-04-23 @ 19:54:17
Postat av: issa

bästavän, du är allt <3

2010-04-24 @ 15:49:12
URL: http://aabsolutisabells.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0