caring is creepy - the shins

grym cover. 
har nu suttit och nött å nött på "lurad" med björn, men vafan ;o de går INTE för sig. gitarren vill inte spela som jag vill :( aja, får verkligen trääääna. om jag inte kommer på nån roligare låt att spela. 
tanken är att jag ska spela in -.- bara för att få se hur de låter från ett annat perspektiv när jag "sjunger och spelar gitarr"... kul kul. 
igår så keka jag, mormor, mamma, pappa, pontus och ida på church street. FAN VAD JAG BLEV MÄTT! gott som fan är det där. muummmma!!
idag klev ja upp vid typ jadu, ja vene, hann på bussfan jalf :p heehe...
skolan gick väll la såder. tss. efter skolan stack jag&matilda till köpis å köpte födelsedagspresent till elin. sen drog vi till elin, firade henne. keka gott och så :)
sen så drog jag,elin,matilda,emma och linnea upp på köpis(igen -.- vårat andra hem typ..heh) matilda och elin köpte väll nånting troja. själv är man black! (y) inte kul... eller jo, jag köpte piggelin (a) så varmt ute nu så man blir på gött humör. tagga sommar tagga tagga taggaaaaaaaaa!!!!!

jaja, så drog emma hem, så då drog vi andra till skolan, satt mot ett plank å chilla, stekte och lyssna musik. fifan va ja har längtat efter de asså!
sen drog vi hem till matildas pappa och gjorde...ingenting!
hehe, sen drog jag hem till mormor och keka mat och sen hämtade pappa mig. TACK FÖR DAGEN TJEJER.

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0